SEKUNDA | INFORMATIKA

Studijní kalendář

02.09.2020 | 1. Úvod

  • Úvodní informace – provozní řád učebny informatiky, obsah předmětu, doporučená literatura, povinné pomůcky, podmínky klasifikace (prezentace)
  • Ročníková práce – témata, požadavky, hodnocení
  • Učebna Google – pozvánka
  • Soutěž – Kraje pro bezpečný Internet (Soutěžní kvíz, Kvíz PLUS)
    Základní kolo | 15.09.2020 – 28.02.2021
  • Soutěž – Logická olympiáda (kategorie B)
    Registrace | 01.09.2020 – 30.09.2020
    Základní kolo | 08.10.2020 – 14.10.2020
    Krajské kolo | 06.11.2020
    Finále | 30.11.2020
  • Soutěž – Bobřík informatiky (Benjamin)
    Národní kolo | 09.11.2020 – 13.11.2020

09.09.2020 | 2. Ovládání operačního systému a správa souborů

16.09.2020 | 3. Ovládání operačního systému a správa souborů

23.09.2020 | 4. Ovládání operačního systému a správa souborů

30.09.2020 | 5. Ovládání operačního systému a správa souborů

07.10.2020 | 6. Ovládání operačního systému a správa souborů

| 7. Základní programové a datové struktury

  • 9.2 Základní programové a datové struktury (Lego Mindstorms) – pracovní list

| 8. Základní programové a datové struktury

  • 9.2 Základní programové a datové struktury (Lego Mindstorms) – pracovní list

| 9. Základní programové a datové struktury

  • 9.2 Základní programové a datové struktury (Lego Mindstorms) – samostatná práce
    (Průzkumník – Robot Educator → Common Palette → 16. Detect Dark Line,
    Jízda po čáře – Robot Educator → Common Palette → 17. Follow A Line,
    Parkovací asistent – Robot Educator → Common Palette → 19. Sensor Bumper,
    Golfista – Robot Educator → Common Palette → 20. Hit Red Ball)

| 10. Základní programové a datové struktury

  • 9.2 Základní programové a datové struktury (Lego Mindstorms) – samostatná práce
    (Průzkumník – Robot Educator → Common Palette → 16. Detect Dark Line,
    Jízda po čáře – Robot Educator → Common Palette → 17. Follow A Line,
    Parkovací asistent – Robot Educator → Common Palette → 19. Sensor Bumper,
    Golfista – Robot Educator → Common Palette → 20. Hit Red Ball) 

| 11. Základní programové a datové struktury

  • 9.2 Základní programové a datové struktury (Lego Mindstorms) – samostatná práce
    (Průzkumník – Robot Educator → Common Palette → 16. Detect Dark Line,
    Jízda po čáře – Robot Educator → Common Palette → 17. Follow A Line,
    Parkovací asistent – Robot Educator → Common Palette → 19. Sensor Bumper,
    Golfista – Robot Educator → Common Palette → 20. Hit Red Ball)

14.10.2020 | 12. Digitální technika

21.10.2020 | 13. Digitální technika

| 14. Digitální technika

| 15. Digitální technologie

  • 2.2 Počítač, jeho komponenty a periferní zařízení (digitální technika) – test
  • 2.2 Počítač, jeho komponenty a periferní zařízení (digitální technologie) –
    prezentace (cvičení, přehled)

| 16. Práce s rastrovou grafikou

  • 2.2 Počítač, jeho komponenty a periferní zařízení (digitální technologie) – test
  • 7.3 Práce s rastrovou grafikou (malování) – prezentace (cvičení)

| 17. Práce s rastrovou grafikou

| 18. Práce s rastrovou grafikou

| 19. Práce s rastrovou grafikou

| 20. Práce s rastrovou grafikou

| 21. Práce s rastrovou grafikou

| 22. Práce s rastrovou grafikou

| 23. Práce s rastrovou grafikou

| 24. Prezentace

| 25. Prezentace

| 26. Prezentace

| 27. Prezentace

| 28. Prezentace

| 29. Prezentace

| 30. Prezentace

| 31. Prezentace

| 32. Prezentace

| 33. Prezentace

| 34. Opakování