SEKUNDA | INFORMATIKA
Studijní kalendář
1. Úvod
- Úvodní informace – provozní řád učebny informatiky, obsah předmětu, povinné pomůcky, podmínky klasifikace (prezentace)
- Učebna Google – pozvánka
- Soutěž – Kraje pro bezpečný Internet (Soutěžní kvíz, Kvíz PLUS)
- Soutěž – Logická olympiáda (kategorie B)
- Soutěž – Bobřík informatiky (Benjamin)
2. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat
- Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat | Kódy kolem nás
3. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat
- Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat | Kódování znaků
4. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat
- Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat | Kódování znaků
5. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat
- Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat | Šifrování
6. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat
- Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat | Kódování barev
7. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat
- Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat | Obrázek z čar
8. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat
- Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat | Komprese a kontrola
9. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat
- Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat | Komprese a kontrola
10. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat
- Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat | Binární čísla
11. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat
- Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat | Binární čísla
12. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat
- Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat | Úlohy na ověření kódování
13. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat
- Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat | Úlohy na ověření kódování
14. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat
- Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat | Úlohy na ověření kódování
15. Data, informace a modelování | Modelování
- Data, informace a modelování | Modelování | Běžně užívané modely
16. Data, informace a modelování | Modelování
- Data, informace a modelování | Modelování | Ohodnocené grafy
17. Data, informace a modelování | Modelování
- Data, informace a modelování | Modelování | Ohodnocené grafy
18. Data, informace a modelování | Modelování
- Data, informace a modelování | Modelování | Orientované grafy
19. Data, informace a modelování | Modelování
- Data, informace a modelování | Modelování | Orientované grafy
20. Data, informace a modelování | Modelování
- Data, informace a modelování | Modelování | Paralelní činnosti
21. Data, informace a modelování | Modelování
- Data, informace a modelování | Modelování | Paralelní činnosti
22. Data, informace a modelování | Modelování
- Data, informace a modelování | Modelování | Paralelní činnosti
23. Data, informace a modelování | Modelování
- Data, informace a modelování | Modelování | Úlohy na ověření modelování
24. Data, informace a modelování | Modelování
- Data, informace a modelování | Modelování | Úlohy na ověření modelování
25. Data, informace a modelování | Modelování
- Data, informace a modelování | Modelování | Úlohy na ověření modelování
26. Data, informace a modelování | Modelování
- Data, informace a modelování | Modelování | Úlohy na ověření modelování
27. Algoritmizace a programování | Scratch
- Algoritmizace a programování | Scratch |
Úvod do programování, sestavení scénáře (snímky 1–14, Vlak)
28. Algoritmizace a programování | Scratch
- Algoritmizace a programování | Scratch |
Úvod do programování, sestavení scénáře (snímky 15–21, Digitální číslice)
29. Algoritmizace a programování | Scratch
- Algoritmizace a programování | Scratch |
Úvod do programování, sestavení scénáře (snímky 22–27, Písmena a slova)
30. Algoritmizace a programování | Scratch
- Algoritmizace a programování | Scratch |
Opakování bloků (snímky 1–9, Vlak)
31. Algoritmizace a programování | Scratch
- Algoritmizace a programování | Scratch |
Opakování bloků (snímky 10–14, Kreslení)
32. Algoritmizace a programování | Scratch
- Algoritmizace a programování | Scratch |
Opakování bloků (snímky 15–20, Písmena a slova)
33. Algoritmizace a programování | Scratch
- Algoritmizace a programování | Scratch |
Vlastní bloky (snímky 1–7, Navigace)
34. Algoritmizace a programování | Scratch
- Algoritmizace a programování | Scratch |
Vlastní bloky (snímky 8–11, Kreslení)
35. Algoritmizace a programování | Scratch
- Algoritmizace a programování | Scratch |
Vlastní bloky (snímky 12–14, Vlak)
36. Algoritmizace a programování | Scratch
- Algoritmizace a programování | Scratch |
Vlastní bloky (snímky 15–27, Kreslení)
37. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint – město v ČR
38. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint – město v ČR
39. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint – město v ČR
40. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint – město v ČR
41. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint – město v ČR
42. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint – město v ČR
43. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint – město v ČR
44. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint – město v ČR
45. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint – město v ČR
46. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint – město v ČR
47. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint – projekt
(rezervace tématu projektu, hodnocení projektu)
48. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint – projekt
49. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint – projekt
50. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint – projekt
51. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint – projekt
52. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint – projekt
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint –
zásady úspěšné prezentace (rezervace termínu prezentace projektu)
53. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint –
prezentace projektu
54. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint –
prezentace projektu
55. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint –
prezentace projektu
56. Digitální kompetence | Prezentační manažer
- Digitální kompetence | Prezentační manažer | Microsoft PowerPoint –
prezentace projektu
57. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms
- Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms | NXT Programming
58. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms
- Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms | NXT Programming
59. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms
- Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms | NXT Programming
60. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms
- Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms | NXT Programming
61. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms
- Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms | NXT Programming
62. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms
- Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms | NXT Programming
63. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms
- Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms | NXT Programming
64. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms
- Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms | NXT Programming
65. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms
- Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms | NXT Programming
66. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms
- Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms | NXT Programming