SEKUNDA | INFORMATIKA

Studijní kalendář

1. Úvod

  • Úvodní informace – provozní řád učebny informatiky, obsah předmětu, povinné pomůcky, podmínky klasifikace (prezentace)
  • Učebna Google – pozvánka
  • Soutěž – Kraje pro bezpečný Internet (Soutěžní kvíz, Kvíz PLUS)
    Základní kolo |
    Krajské kolo |
    Finále | 
  • Soutěž – Logická olympiáda (kategorie B)
    Registrace | 
    Základní kolo | 
    Krajské kolo | 
    Finále | 
  • Soutěž – Bobřík informatiky (Benjamin)
    Národní kolo | 

2. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat


3. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat


4. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat


5. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat


6. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat


7. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat


8. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat


9. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat


10. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat

  •  

11. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat


12. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat


13. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat


14. Data, informace a modelování | Kódování a přenos dat


15. Data, informace a modelování | Modelování


16. Data, informace a modelování | Modelování


17. Data, informace a modelování | Modelování


18. Data, informace a modelování | Modelování


19. Data, informace a modelování | Modelování


20. Data, informace a modelování | Modelování


21. Data, informace a modelování | Modelování


22. Data, informace a modelování | Modelování

  •  

23. Data, informace a modelování | Modelování


24. Data, informace a modelování | Modelování


25. Data, informace a modelování | Modelování


26. Data, informace a modelování | Modelování


27. Algoritmizace a programování | Scratch


28. Algoritmizace a programování | Scratch


29. Algoritmizace a programování | Scratch


30. Algoritmizace a programování | Scratch

  •  

31. Algoritmizace a programování | Scratch


32. Algoritmizace a programování | Scratch


33. Algoritmizace a programování | Scratch


34. Algoritmizace a programování | Scratch


35. Algoritmizace a programování | Scratch


36. Algoritmizace a programování | Scratch


37. Digitální kompetence | Prezentační manažer


38. Digitální kompetence | Prezentační manažer


39. Digitální kompetence | Prezentační manažer


40. Digitální kompetence | Prezentační manažer


41. Digitální kompetence | Prezentační manažer


42. Digitální kompetence | Prezentační manažer


43. Digitální kompetence | Prezentační manažer


44. Digitální kompetence | Prezentační manažer


45. Digitální kompetence | Prezentační manažer


46. Digitální kompetence | Prezentační manažer


47. Digitální kompetence | Prezentační manažer


48. Digitální kompetence | Prezentační manažer


49. Digitální kompetence | Prezentační manažer


50. Digitální kompetence | Prezentační manažer


51. Digitální kompetence | Prezentační manažer


52. Digitální kompetence | Prezentační manažer


53. Digitální kompetence | Prezentační manažer


54. Digitální kompetence | Prezentační manažer


55. Digitální kompetence | Prezentační manažer


56. Digitální kompetence | Prezentační manažer


57. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms


58. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms


59. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms


60. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms


61. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms


62. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms


63. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms


64. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms


65. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms


66. Algoritmizace a programování | Lego Mindstorms